lördag, januari 13, 2007

Bilder från Swedbank cup















Uppvärmning inför match















Matchen mot Vissefjärda är i fullgång















Här gäller de att se upp för skott
















Min bror spelar i rivalerna Bodabruk, Tyvärr för hans skull förlorade Bodbruk med 0-2 mot Johansfors
















"Kom igen nu domarn, nu kör vi snart va?"
















" Men snälla domaren, jag gjorde ju inget"















Fin räddning av Bodabruks målvakt















En stolt målskytt i Johansfors, Madesjö är inte
lika glada
















Ja... där satt den!!!! spelaren i Lessebo
deppar















En riktig kapning av Lessebos målvakt. Aja baja

2 kommentarer:

Anonym sa...

En riktigt bra fotbollssida du fått ihop Nicke. Förutom det där med Bajen förstås... :-)

Nicke Grozdanovski sa...

tack för det Ahonen :-) fast jag är ljusår från vad du åstakommer på Bodas Hemsida. Den är imponerande. Jag ska faktiskt länka till den från min blogg :-) så jag har överssende med de sista du skrev i din kommentar :-)