måndag, januari 29, 2007

Veckans lag

V.Frölunda är en av guldfavoriterna i hockeyns elitserie till SM-titeln. Men man inledde serien i höstas skralt och var länge ur leken när det gäller slutspelsplatsen. Tränaren Stefan ”Lillis” Lundh fick gå och Per Bäckman ersatte i början på Vintern. Spelet har blivit bättre och man ligger för närvarande på sjunde plats i tabellen. Segrarna har radat upp sig och man har fem raka segrar på de senaste matcherna och spelar med oerhört självförtroende och det innebär att man blir veckans lag på min blogg

Veckans lag V4: Västra Frölunda Indians HC

3 kommentarer:

Mikael.R.Nilsson sa...

köper det nicke om veckans lag men årets lag bli hV71

Nicke Grozdanovski sa...

HV 71 är bra... men årets lag vet jag inte om jag utser de till :-) Tänk på att jag har makten är på min blogg *s*

Mikael.R.Nilsson sa...

ja här har du makten det stämmer nicke haha
men HV ser bra ut i år ja de flesta år gör dom ju det