tisdag, februari 20, 2007

Veckans Stryktipsförslag

Veckorna rullar på och det har blivit tisdag igen och därmed dags för veckans stryktipsförslag. I lördags trodde jag ju i min glädjeiver att jag hade fått 10 rätt vunnit 34 kr men det visade sig att jag hade räknat fel så tian blev helt enkelt en nia. Men det som jag skrev i min rättelse, det är ingen mening och gråta över det utan använda det som en uppladdning inför denna veckans kupong. Jag missade de två första matcherna och de två sista i lördags och dessutom bommade jag två halvgarderingar och det håller inte om man ska upp på de höga höjderna. Glädjande är att är däremot det som jag brukar missa nämligen andra ligans Championship matcher, fick jag faktiskt in alla åtta matcherna och det bådar gott för helgens tips. Veckans kupong ser spännande ut med många intressanta och svårtippade matcher. De flesta matcherna hämtas från andra ligan Championship. Det handlar om match 5-13. Match 1-4 är från Premier league. Kupongen säkraste match är nummer två där Liverpool hemma bör slå Sheffield U. Den svåraste matchen är Londonderbyt och bottenmötet i premier league mellan Charlton- West Ham. En match som är jätteviktig för båda lagen och som måste garderas.

Som vanligt kör jag 32 raders system dvs. fem halvgarderingar och enkelraden kommer först och mina garderingar sen.


1. Charlton- West Ham 1 2
2. Liverpool- Sheffield U 1
3. Middlesbrough- Reading X

4. Watford- Everton 1 2
5. Colchester- Burney 1
6. Crystal P.- Luton 1

7. Hull- Birmingham 2
8. Leicester- W. Bromwich X 2
9. Norwich- Coventry X

10. Queens PR- Plymouth X 2
11. Southampton- Ipswich 1
12. Sunderland- Derby X 2
13. Wolverhampton- Leeds 1

Lycka Till !!!

Inga kommentarer: