måndag, mars 19, 2007

Lördagens stryktipsrad

Mitt i bedrövelsen man känner efter gårdagens Hammarbyförlust måste ändock livet återgå till ett normalt tillstånd. Helgens stryktips gav mig åtta rätt och i och med det har jag kommit upp i ett normalt resultat. För två veckor sedan blev det en elva och förra helgen blev det en fyra. Både topp och botten två veckor i rad.

En skräll kan noteras på tipset och det är West Hams borta seger över Blackburn med 1-2 och det trodde jag inte alls West Ham var mäktiga till. Annars var det väl inga direkta skrällar men mina chansningar gick inte hem denna gång. Jag lyckades dock att få in alla mina halvgarderingar denna gång och det vet jag inte när det skedde senast. Av de sex premier league matcherna prickades fyra in och det är godkänt. Däremot så missade jag lite mera på Championship matcherna där bara fyra rätt av sju möjliga prickades in.

Här är den rätta raden som är markerad med blått. Min rad kommer efter och inom parantes

1. Tottenham- Watford 3-1, 1 (1)
2. Blackburn- West Ham 1-2, 2 (1)
3. Chelsea- Sheffield U 3-0, 1 (1)

4. Middlesbrough- Manchester C 0-2, 2 (X 2)
5. Reading- Portsmouth 0-0, x (1)
6. Wigan- Fulham 0-0, X (1 x)

7. Derby- Cardiff 3-1, 1 (1 x)
8. Luton- Ipswich 0-2, 2 (1 2)
9. Norwich- Stoke 1-0, 1 (2)

10. Plymouth- Crystal P. 1-0, 1 (x)
11. Sheffield W- Wolverhampton 2-2, x (2)
12 Southend- Leeds 1-1, x ( x 2)
13. Sunderland- Hull 2-0, 1 (1)

Utdelning:
13 rätt: 60 577
12 rätt: 1 446
11 rätt: 131
10 rätt: 36

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe vi hade lika många rätt....men på olika lag hade vi tippat ihop hade vi fixat alla rätt *ler*