tisdag, april 03, 2007

Lördagens stryktipsrad

På grund av tidsbrist denna helg så kommer lördagens tipsredovisning först i dag. Jag hade t o m så ont om tid så att jag inte hann lämna in tipset. Så jag kan säga att jag sparade in min 32 kronor och att jag har de i en jackpott för denna vecka som kommer nu. Men även om jag inte lämnade in kupongen så tar jag mig mod till och rätta min rad. Det visade sig att resultatet blev nio rätt. Det mest anmärkningsvärda var att kupongen avslutades med fem raka tvåor varav en av de var en lottad match. Däremot får man titta på kupongens början för att hitta min starka del. Fem raka matcher prickade jag in i början och har man inte lämnat in tipslappen så börjar man bli kallsvettig då. Men de ordnade sig längre ner på kupongen så det stannade vid nio rätt.

Den nya supercupmatchen mellan de regerade svenska mästarna Elfsborg och cupmästarna Helsingborg slutade med 1-0 till Elfsborg och därmed en 1 på match 1. Match 13 blev också en stor överraskning då Southampton borta krossade Wolverhampton med hela 0-6.

Nog om denna rad och nu laddar vi för denna veckas rad. Förslaget till den kommer senare i dag .Här är den rätta raden som är markerad med blått. Min rad kommer efter och inom parantes


1. Elfsborg- Helsingborg 1-0, 1 (1)
2. Bolton- Sheffield U 1-0, 1 (1)
3. Charlton- Wigan 1-0, 1 (1)

4. Fulham- Portsmouth 1-1, X (X 2)
5. Manchester U- Blackburn 4-1, 1 (1)
6. Newcastle- Manchester C 0-1, 2 (1)

7. Watford- Chelsea 0-1, 2, (2)
8. West Ham- Middlesbrough 2-0, 1 (X 2)
9. Barnsley- Derby 1-2 ,2 (2)

10. Cardiff- Sunderland 0-1, 2 (1 X)
11. Leeds- Preston Lottad , 2 (2)
12. Queens PR- W.Bromwich 1-2, 2 (X 2)
13. Wolverhampton- Southampton 0-6, 2, (1)

Utdelning:
13 rätt: 14 294 :-
12 rätt: 157 :-
11 rätt: 16:-
10 rätt: Ingen Utdelning

Inga kommentarer: