lördag, september 08, 2007

Vänsterpartiet på Emmaboda marknad






2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
det var kul när vi träffades idag tyckte jag och lilla Tornado han är ju så söt..
ja det där med att vara medlem det kanske kan vara något men jag vill i så fall bara vara stöd medlem för att du och M är mina vänner..
du vet ju vad jag heter och vad jag har för adress annars får du ringa mig det är lungt..
Och du det står fortfarande en kopp kaffe öppet å jag tror att gubben skulle tycka att det vore kul och du kom ut någon dag han har börgat jobba natt med nu så han är hemma hela dagarna med så om du kommer någon eftermiddag så är det ok..du kan ju ta min msn den är milo_heha67@hotmail.com så kan vi ju skriva på msn med ...
ha en underbar lördagskväll nu..kram

Anonym sa...

jag ge upp jag vill oxå blir medlem hur gör man då......