lördag, november 03, 2007

Veckans Stryktipsförslag

Här kommer mitt stryktispförslag för denna vecka. Åtta rätt blev det förra helgen och det ska jag försöka bräcka nu. Jag har gnuggat mina "geniknölar" och kommit fram till följande rad. Match 1-7 är från premier league och 8-13 är från engelska championship. Som vanligt kör jag 32 raders system dvs. fem halv garderingar och enkelraden kommer först och mina garderingar sen.


1. Blackburn- Liverpool 2
2. Aston Villa- Derby 1
3. Everton- Birmingham 1

4. Fulham- Reading x 2
5. Middlesbrough- Tottenham 1
6. Newcastle- Portsmouth 1

7. Wigan- Chelsea 2
8. Southampton- Charlton 1x
9. Queens PR.- Hull x1

10. Sheffield U- Burnley x
11. Stoke- Coventry 1
12. Watford- W. Bromwich 1x
13. Wolverhamp. Bristol C x2

LYCKA TILL !!!

Inga kommentarer: