fredag, november 09, 2007

Veckans Stryktipsrad

Förra helgens rad gav mig bara sex rätt. Inte mycket att skryta med precis men det är ett faktum trots allt. Det mesta gick snett denna gång. Fick bara in två av mina fem halvgarderingar och fyra av mina åtta enkeltecken och det håller inte som ni förstår

Skrällar fanns det några. Newcastle gick på en riktig mina hemma mot Portsmouth i match sex. 1-4 skrevs slutresultatet till och därmed en tvåa. Jag hade en säker etta på min kupong. West Bromwich är ett bra lag men att de skulle slå de suveräna serieledarana i andra ligan, Watford, med hela 3-0 på bortaplan var stor överraskning. Jag hade garderat den matchen med 1x. Sen måste man nog säga att match 1, Blackburn- Liverpool 0-0 är en skräll. Jag hade en 2 i den matchen men Blackburn lyckades kämpa till sig ett kryss.

Jag missade som sagt var hela tre halvgarderingar av mina fem. Förutom matchen mellan Watford- West Bromwich som jag tidigare nämnt så missade jag match fyra där Fulham hemmaslog Reading med 3-1, jag hade x 2 på min kupong och sen match åtta där Charlton slog Southampton på bortaplan med 1-0 medans jag hade 1 x på den matchen.

Inte värt att lägga mer energi på denna förutom redovisningen utan se framåt mot helgens nya kupong. Här är den rätta raden som är markerad med blått. Min rad kommer efter och inom parentes.

1. Blackburn- Liverpool 0-0, x (2)
2. Aston Villa- Derby 2-0, 1 (1)
3. Everton- Birmingham 3-1, 1 (1)

4. Fulham- Reading 3-1, 1 (x 2)
5. Middlesbrough- Tottenham 1-1, x (1)
6. Newcastle- Portsmouth 1-4, 2 (1)

7. Wigan- Chelsea 0-2, 2 (2)
8. Southampton- Charlton 0-1, 2 (1x)
9. Queens PR.- Hull 2-0, 1 (x1)

10. Sheffield U- Burnley 0-0, x (x)
11. Stoke- Coventry 1-3, 2 (2)
12. Watford- W. Bromwich 0-3,2 (1x)
13. Wolverhamp. Bristol C 1-1, x (x2)

Utdelning:
13 rätt: 220 308 :-
12 rätt: 5 154:-
11 rätt: 345:-
10 rätt: 84:-

Inga kommentarer: