lördag, december 08, 2007

Veckans Stryktipsförslag

Ny helg med nya tipsförslag och efter förra helgens kraschlandning är det dags att ta nya tag och få en saftig revansch. Hur det än går i helgens tips kan jag lova i allafall att jag kommer få mer rätt än förra veckans två. Så här tror jag att 13 rätt kommer att bli.

Match 1-5 och 10-13 är från Premier league och match 6-9 är hämtade från League Championship. Som vanligt kör jag 32 raders system dvs. fem halv garderingar och enkelraden kommer först och mina garderingar sen.


1. Chelsea- Sunderland 1
2. Everton- Fulham 1
3. Manchester U- Derby 1

4. Newcastle- Birmingham 1x
5. Reading- Liverpool 2
6. Barnsley- Crystal P. 1

7. Norwich- Sheffield U 2
8. Scunthorpe- Queens PR. x 1
9. Southampton. Hull x

10. Blackburn- West Ham 1x
11. Bolton- Wigan x1
12. Middlesbrough- Arsenal 2
13. Tottenham- Manchester C x2

LYCKA TILL !!

Inga kommentarer: