lördag, april 12, 2008

Veckans Stryktipsförslag

Efter förra helgens åtta rätt är det dags att återigen försöka på sig en ny rad. Den nya stryktipsraden har samma upplägg som de tidigare med en inledande allsvensk match. Sen match 2-7 är från Premier League och 8-13 är från League Championship.

Jag brukar få in matcherna på övre tipshalvan som är från Premier league. Resterande League Championship matcherna brukar däremot ge mig problem. Det beror på att den serien är jämnare än premier league och därmed mer svårtippat.

Men det är bara och försöka på nytt. Så här kommer mitt tipsförslag. Som vanligt kör jag 32 raders system dvs. fem halv garderingar och enkelraden kommer först och mina garderingar sen.

1. IFK Göteborg- IFK Norrköping 1
2. Birmingham- Everton x2
3. Bolton- West Ham 2 1

4. Derby- Aston Villa 2
5. Reading- Fulham 1
6. Sunderland- Manchester C 1

7. Tottenham- Middlesbrough 12
8. Bristol C- Wolverhampton 1
9. Burnley- Sheffield U x1

10. Cardiff- Blackpool 1
11. Charlton- Southampton 1x
12. Coventry- Stoke 2
13. Hull- Queens PR. 1

LYCKA TILL!!!

Inga kommentarer: