torsdag, maj 01, 2008

Rekord

Antalet besökare ökade under April månad och ett sanslöst nytt rekord noterades. Det tidigare rekordet slogs förrföra månaden, mars där 1200 unika besökare hittade till min blogg. Men April slog alltså det rekordet vars nya rekordnotering lyder på 1676 unika besökare. Det är 476 stycken fler än under mars. Med unika besökare menas att endast en dators IP räknas endast en gång/dygn som senare sparas i statistiken som jag kan följa.

I genomsnitt besöks min blogg av 56 besökare per dag, och genomsnittet på en månad är 969 stycken. Jag vill tacka alla som tittar in på bloggen, det är extra kul när många läser det jag skriver och publicerar och tittar på mina bilder. Hoppas ni fortsätter att besöka bloggen och kommentera gärna det ni ser eller läser.

Än en gång ett stort tack.

Inga kommentarer: