söndag, juni 01, 2008

Inget besöksrekord

Det blev inget nytt besöksrekord under maj månad men väl det näst bästa. Det var väntat då aprils månads besöksrekord är nästan oslagbart med sina 1676 unika besökare. Det förstår ni också när maj siffra presenteras nu. Under maj månad hade jag 1502 besökare och även om den siffran inte ens är i närheten av aprils så är det en bra siffra som jag är nöjd med.

Med unika besökare menas att endast en dators IP räknas endast en gång/dygn som senare sparas i statistiken som jag kan följa. I genomsnitt besöks bloggen av 48 besökare per dag och månadsgenomsnittet ligger på 1050.

Bloggens månads utveckling under 2008 har varit dramatisk att följa:

November 2007 : 695 besökare
December: 1032
Januari 2008: 1160
Februari: 1079
Mars: 1200
april: 1676
maj: 1502

Jag vill tacka alla som tittar in på bloggen, det är extra kul när många läser det jag skriver och publicerar och tittar på mina bilder. Hoppas ni fortsätter att besöka bloggen och kommentera gärna det ni ser eller läser.

Tack än en gång.

Inga kommentarer: