tisdag, juli 01, 2008

Summering av Veckans lag

Vi har precis gått in i månaden Juli och i och med det har årets andra halvlek börjat. Jag är mitt uppe i min semester och har just kommit in i semesterlunken tycker jag. Men nog pratat om det nu, jag återkommer med semesterartiklar och bilder senare.

Jag har sen första måndagen 2007 tagit ur Veckans lag. Alltså har jag nu hållit på med det i ett och ett halvt år. Det har blivit några lag som har fått denna prestigefyllda utmärkelse. De första årens lag summerades dels den 2 juli 2007 och 2 januari 2008. Nu när andra halven av året just har börjat är det läge att summera vilka lag som har blivit Veckans lag första halvan av 2008.

V1: Huddersfield Town (fotboll) , Luton Town (fotboll)
V2: Aston Villa FC (fotboll)
V3: Montenegros Handbollslandslag (handboll)
V4: Danmarks Herrhandbollslag (handboll)
V5: Rysslands bandylandslag
V6 Egyptens fotbollslandslag (fotboll), Manchester City (fotboll)
V7: Barnsley FC (fotboll)
V8 H43 (handboll)
V9: Borås HC (ishockey)
V10: Barnsley FC (fotboll), Luleå Hockey (ishockey)
V11: Edsbyn IF (bandy)
V 12: Karlskrona HK (ishockey)
V13 Svenska damlandslaget i (handboll)
V14: Umeå IK (Damfotboll)
V15: Rögle BK (ishockey), Brynäs IF (ishockey)
V16: HV 71 (ishockey)
V17: Ljungskile SK
V18. Hammarby IF (Handboll), Skövde HF (damhandboll)
V19: Fulham FC (fotboll)
V20: Valsta Syrianska (fotboll), Ryska hockeylandslaget (ishockey)
V21: Hull City
V22 Johansfors IF (fotboll)
V23 Assyriska Föreningen. (fotboll)
V24: Åseda IF(fotboll) ,Turkiet fotbollslandslag (fotboll)
V25: Rysslands fotbollslandslag (fotboll)
V 26 Spanien fotbollslandslag (fotboll)

Inga kommentarer: