tisdag, juni 23, 2009

Omröstningen är avgjord

Under två veckor pågick en omröstning på min blogg om vilken match som är den största för det Svenska fotbollslandslaget. Måste först säga att jag är lite förvånad att bara 20 personer valde att rösta, jag hade hoppas och trott på många flera men nu är det som det är.

Av de 20 som gav sin röst var majoriteten inne på att Sverige- England är den största matchen. 8 stycken röstade på den matchen och det gav 40%

Den match som jag anser är den största nämligen den mot Danmark kom på andra plats med 5 röster och 25 %

Sverige- Brasilien fick 4 röster, 20 %

Sen fick, Sverige- Norge, Sverige- Tyskland, Sverige- Italien var sin röst och var och en fick 5 %

Därmed lägger vi denna omröstning till handlingarna och återkommer med en helt ny och då hoppas jag på fler deltagare.

Inga kommentarer: