onsdag, juli 15, 2009

Veckans lag

Jag glömde i måndags att redovisa veckans lag. Jag får skylla det på semestern att det blev så. Men det är inte värre än att veckans lag kommer i dag istället.

Efter återstarten av allsvenskan är det regerande mästarna Kalmar FF som imponerat mest. Man började med att slå Malmö FF på bortaplan med 2-1 och följde upp i lördags med en fantastisk 6-1 seger hemma mot Djurgården. Alltså 8-2 på två matcher gör att Kalmar FF smyger fram mot den absoluta toppstriden. Efter en knagglig inledning där jag b la sa till mina Kalmarvänner när de deppade litegrann att man inte kan vinna guld varje år så har samma vänner betydligt gladare nu sagt till mig efter Djurgårdsmatchen att det kan man visst göra.

Kalmar är värdiga att få utmärkelsen Veckans lag.

Veckans lag: V28 Kalmar FF

Inga kommentarer: