lördag, augusti 01, 2009

Lyckad dag hos Café Vänster

I dag annordnade vi i Vänsterpartiet i Emmaboda med hjälp av Marianne Karlsson från partiets lokalavdelning i Nybro ett lyckad Café verksamhet. Café Vänster blev ett väldigt populärt tillhåll för festivalbesökande ungdomar och andra lokala invånare som tog för sig av fikat som vi bjöd.

Det blev en mycket trevlig aktivitet där ungdomarna verkligen bjöd på sig själva och bidrog till det glada inslaget vid cafébordet.

Mer om detta kommer i morgon där vi förövrigt återigen öppnar caféverksamheten på Centrumtorget här i Emmaboda klockan 11.00. Men jag ville redan nu publicera bilderna från dagen. I morgon är alla återigen välkomna till Café Vänster.

Nu hinner jag inte skriva mer för jag ska förbereda mig för att nattvandra i natt tillsammans med gruppen- Föräldrar på stan. De gör ett fantastiskt jobb ute på fältet som jag på detta sätt vill stödja. Rapport från den vandringen kommer också.












1 kommentar:

Kaj Raving sa...

Ser ut som om ni hade det kul... synd att jag inte kunde vara med själv :(