fredag, december 25, 2009

Julefrid

Julen är en speciell högtid. En vacker och stämningsfull högtid, den kanske allra vackraste under hela året. Stämningsfullt med sina ljus i kombination av den långa natten med sitt mörker. En märkbar julfrid sänker sig över oss på julafton. Borta är all stress som eventuellt varit innan. Jag själv känner ingen sådan julstress innan utan försöker njuta av julföreberedelserna. I går var jag hos mina föräldrar i Åfors och just i Åfors med omnejd är dessa bilder är tagna under julaftons kväll. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att ni alla har haft det lika trevligt som jag.


















Mina föräldras julupplysta hus.















Så här kan en god jultallrik se ut.

















Mina föräldrar: Branka och Kire Grozdanovski

Inga kommentarer: