tisdag, december 01, 2009

Tredje månaden i rad blev det besöksrekord

















När klockan passerade midnatt stannade räkneverket för november på 2922 unika besökare och ännu en gång blev det besöksrekord, för tredje månaden i rad. Det är 24 personer mer än den föregående rekordmånaden Oktober. Med unika besökare menas att endast en dators IP räknas endast en gång/dygn som senare sparas i statistiken som jag kan följa.

Dagsgenomsnittet ligger på 98 besökare och det är två mer än den förra rekordmånaden. Månadsgenomsnittet ligger på 1798 och det är en ökning med 58 personer. Den dagen under november jag hade mest besökare var den 2 november då 137 personer hittade hit. Minst besökare var den 21 november med 71.

Det är kul att bloggen återigen ökar och snart, kanske redan i December, kommer 3000 strecket att brytas. Hade november haft 31 dagar så hade det skett redan nu. Nu är det siffran 2922 som är ribban att komma över i fortsättningen men man är ödmjuk och vet att varje månad har sitt liv så även om jag skrev att jag är nära 3000 strecket så är det inte lätt att uppnå. Men det är det som är det roliga att följa och jämföra med de andra månaderna.

Vi får se vad December kommer att bjuda på. Ändamålet med min blogg är att göra en kvalitativ sida med läsbara och sebara artiklar med tät uppdatering. Det kommer att fortsätta under december månad. Så ni är hjärtligt välkomna att fortsätta besöka min blogg även i fortsättningen och kommentera gärna det ni ser eller läser. Alltid trevligt att se reaktioner från er läsare. Slutligen vill jag tacka alla som hittar hit och jag hoppas ni tycker bloggens innehåll är läsvärd och att ni känner att ni vill återvända till.

De tre bästa månaderna:
November 09: 2922
Oktober 09: 2898
September 09: 2880

De sex senaste månaderna
Juni: 1972
Juli: 1969
Augusti: 2485
September 2880
Oktober: 2898
November 2922

Inga kommentarer: