måndag, maj 03, 2010

En bra andra hälft av april

Efter en trög start på aprilmånad så lossande det med besöken på min blogg och det hela slutade med 2546 unika besökare och det är en ökning med 200 personer sen mars månad. Med unika besökare menas att endast en dators IP räknas endast en gång/dygn som senare sparas i statistiken som jag kan följa. Men det är ändå ganska långt upp till 3000 strecket som alltid är min målsättning men trenden är uppåt efter en minskning under mars. Bästa månaden är december 09 med sina 3913 och dit är det väldigt väldigt långt. Men målsättningen är att återigen nå 3000 strecket under denna månad.

När det gäller dags genomsnittet så lyder den just nu på 84 besökare och det är en ökning från februari månad med 8 personer. Månadsgenomsnittet är just nu 2024 och det är en ökning från föregående månad med 21 personer. Den dag som hade flest antal besökare var den 24 april då 214 besökare hittade hit. Minsta besöksdagen var den 4 april då endast 43 besökare registrerades

Skönt att det har vänt och jag kan se fram emot maj med tillförsikt. Men det gäller att vara ödmjuk för riktigt vad ökningen beror på vet jag inte lika lite som jag visste vad minskningen i mars berodde på. Men bloggen lever sitt liv och jag är nöjd med den som den är. Det blir ingen större förändring utan de blir fortsatt inriktning på politik, sport, kultur, fotografier och andra ämnen som rör livet högtidliga och vardagliga guldkorn. Ändamålet med min blogg är att göra en attraktiv, se och läsvärd sida med kvalitativt och omväxlande innehåll med täta uppdateringar.

Så ni är hjärtligt välkomna att fortsätta besöka min blogg även i fortsättningen och kommentera gärna det ni ser eller läser. Alltid trevligt att se reaktioner från er läsare. Så välkomna att besöka min blogg även under maj månad och tack alla ni som besöker den.

De tre bästa månaderna:
December 09: 3913
Januari 10: 3189
November 09: 2922

De sex senaste månaderna:

November 2922
December: 3913
Januari: 3189
Februari:2670
Mars: 2346
april: 2546

2 kommentarer:

Björn Nilsson sa...

Modebloggar är populära också. Du kanske skulle köra lite mer med sådant? Hur är det med modebranschen i Emmaboda?

Nicke Grozdanovski sa...

Modebranshen är inte riktigt min inrikning :-)så det överlåter jag till andra att sköta