måndag, augusti 16, 2010

Debatter inleder denna vecka

Två intressanta debatter arrangeras i dag och i morgon i Emmaboda kommun. Först ut är föreningen Urkraft debatt om sjukförsäkringar och långtidssjukskrivna där samtliga riksdagspartierna kommer att delta. Emmaboda Folkets Hus är platsen och debatten börjar kl.18.00. Marianne Karlsson från Nybro deltar från Vänsterpartiet.

Sen i morgon arrangerar Åfors Folket Husförening en kommunalpolitisk debatt där jag ska delta för Vänsterpartiet. Även den börjar klockan 18.00. Det blir min första debatt i denna valrörelse och det ser jag fram emot.

2 kommentarer:

Lasse Strömberg sa...

Spännande!
Lycka till, jag är övertygad om att du går segrande ur debattstriden av det mycket enkla skälet att du har den bästa politiken .

Nicke Grozdanovski sa...

Tack Lasse... Ska göra mitt bästa att få fram Sveriges och kommunens bästa politik.