torsdag, november 25, 2010

Titta vad som händer om man glömmer kameran på en fest

I lördags var jag på 50 års fest i Åfors Folkets hus. Det var Gülsüm Koruk som bjöd på ett stort och trevligt kalas med ca 30 talet gäster.Tyvärr hade jag en jobbarnatt framför mig så jag åkte därifrån 21.45 men råkade i all hast glömma min kamera på festen. Den fick jag tillbaka samma natt men vad jag inte visste då att det var någon som under den tiden roat sig med att ta lite kort. Detta upptäckte jag några dagar senare när jag "framkallade" bilderna på min dator.

Den okände fotografen hade fokuserats sig med att fotografera händer på både män och kvinnor, gammal som ung. Jag tycker det var ganska häftigt och annorlunda så jag väljer därför att publicera den okända fotografens bilder på min blogg. Så nu vet jag vad som kan hända om man glömmer en kamera på en fest.







3 kommentarer:

bagerskan sa...

Haha, vi fick betydligt värre bilder i våra egngångskameror som vi hade på vårt bröllop. Där fanns både den ena och det andra kroppsdelen med! *ler* Du har kommit lindrigt undan!
Kram Karin

Nicke Grozdanovski sa...

Människans kropp är omväxlande och spännande :) Vissa delar är lättare att publicera än andra. Jag hade bara händer på min kamera, annars vet i sjutton om de hade funnits med på bloggen :)

Lasse Strömberg sa...

Kul men farligt att publicera dem, du kan åka dit på brott mot upphovsrättslagen. :-)