lördag, maj 28, 2011

Välförtjänta andrapristagare

Det fanns ett ekipage i dagens karnevalståg som stack ut lite som lite fräckare än alla andra och det var Kung Karl Gustavs flickor. Den bestod av b la mina arbetskamrater och bilderna talar för sig själva. Ett fantastisk kul, kreativ, kontroversiell och aktuell idé som belönades till en andra plats av Karnevalsjuryn. Ett stort grattis från mig ;)














Här kommer flickorna med kakor och kaffe längst med Järnvägsgatan.













Även jag blev bjuden av Mia Eddegård. I bakgrunden kommer kungen själv i sin vagn






Kungen hade sina livvakter med sig till Emmaboda. Men observera de två unga kvinnor som hänger med bena utanför fönstret. Jag fick ett sug i magen av höjdrädsla när jag såg det efter "framkallningen"av bilden i datorn. Jag observerade inte dem när bilden togs. Det ser lite farligt ut tycker jag












Kungen omgiven av sina vackra och sexiga flickor. från vänster. Marie Louise Eddegård. Ann Sofie Mogren och Johanna Eddegård.













Även kungens häst ville vara med på bild.
















Så här glada andrapristagare är det sällan man ser.













Johanna Eddegård tackade Silvia för att de fick låna kungen













Beviset för det mer än välförtjänta priset. Ett stort grattis från mig.

Inga kommentarer: