torsdag, maj 09, 2013

Jag rycker i den sammanlagda tabellen

Fem omgångar av Supertipset är avverkade och jag har gjort ett litet ryck i toppen och leder nu med fem poäng före Daniel Grozdanovski i sammandraget. Detta efter att jag fått åtta poäng i denna omgång, via två treapoängare och två enpoängare. Treorna kom i matcherna Hammarby- Assyriska och Falkenberg- Örebro och mina två enpoängare kom i matcherna Östersund- Jönköping och Ljungskile- Landskrona. I sammandraget har jag nu 30 poäng.

Daniel Grozzan Grozdanovski fick ihop fyra poäng i omgången och ligger därmed tvåa i sammandraget med 25 poäng. Han fick en trea och en enpoängare och de kom i matcherna Värnamo- Brage och Hammarby- Assyriska.

Mats Arbring fick också fyra poäng efter att prickat in fyra enpoängare. De kom i matcherna Hammarby- Assyriska, Östersund- Jönköping, Degerfors- Varberg och Örgryte- GAIS. Fem poäng ger Mats sammanlagt 20 poäng och en tredje plats i tabellen.

Jörgen Anehäll fick ihop endast två poäng som kom i matcherna Degerfors- Varberg och Falkenberg- Örebro. Hans två poäng ger 18 poäng i samamndraget och en fjärde plats.

Michael Narkell fick också ihop två poäng och de kom i matcherna Hammarby- Assyriska och Värnamo- Brage. Han ligger sist i sammandraget med 14 poäng.

Sist i omgången kom Andreas "Gepan" Gustavsson med endast en poäng som kom i matchen Hammarby- Assyriska. En poäng ger honom 17 poäng i sammandraget

Här kommer ställningen efter aktuell omgång och ställningen i sammandraget. Första kolumnen är antal omgångar, andra kolumnen är antal trepoängare , tredje kolumnen är antal enpoängare och så slutligen antal poäng.



Inga kommentarer: