lördag, februari 22, 2014

Maja Hobring


























I morgon arrangerar vi ett musikcafé i Åfors Folkets hus där Maja Hobring kommer spela och vi kommer servera fika och det är gratis inträde i morgon. Jag ställde några frågor till Maja inför morgondagen.

Hej Maja Välkommen till Åfors i morgon vem är du?
Jag heter Maja hobring och jag är 14 år. Jag älskar musik och har gjort det hela mitt liv. Jag spelar gitarr, sjunger och lite piano.

Var hittar du din musikaliska inspiration?
Från min farfar och pappa

Vilken musik spelar du? Skriver du eget?
Jag spelar lite allt möjligt, lite nytt och lite äldre låtar beroende på publiken. Försöker anpassa mig så mycket som möjligt. Jag skriver inte så mycket eget.

Vad kommer du bjuda på i Åfors på Söndag?

Lite blandade låtar som jag tycker är bra. Jag kommer spela gitarr till

Det ser vi fram emot, välkommen än en gång till Åfors
Tack

Inga kommentarer: